Cognitive Behavioral Therapy CBT

درمان شناختی-رفتاری همانطور که از نامش پیداست، ریشه گرفته از دو درمان شناختی و رفتاری است. تأکید این رویکرد روی افکار و رفتار ماست و بر این باور است که با تغییر شناخت‌ها و رفتارها، می‌توان مشکلات را حل کرد. سبک این درمان کوتاه‌مدت است، بر زمان حال تأکید دارد، دارای ساختار مشخص برای هر جلسه بوده و هدف‌گراست. در این رویکرد انجام تکالیف بسیار اهمیت دارد و اصطلاحا مبتنی بر تکلیف دانسته می‌شود. روان‌درمانگران از آن برای آموزش افراد استفاده می‌کنند و احساسات و رفتارهای آنها را از طریق تغییر الگوهای فکری و باورهای‌شان، تغییر می‌دهند. در حقیقت اساس رفتار درمانی شناختی این است که نوع تفکر و الگوهای فکری و شناخت ما از محیط اطراف و خودمان و البته تفسیر شخصی ما از اتفاقات زندگی، باعث بروز رفتارها و احساسات ما می‌شود و به طور کلی ما هرطور که فکر کنیم، همان‌طور هم احساس می‌کنیم و رفتار‌های ما متناسب با همان افکار و احساسات شکل می‌گیرند.

درمانگران مجموعه فراتاک که در این زمینه تخصص دارند عبارتند از:  دکتر سمیه کمالی،  نرجس ترابی ،  دکتر شیما رضیان ،  دکتر سحر پهلوان نشان، نازنین تنهایی، دکتر سمیه شعبانی، یاسمن محمدی، محمد امین زاده، مهناز مرادی، دکتر هومان نارنجی ها، هاجر یادگاری، شهرزاد خادم، فریبا عاشوری . برای رزرو وقت با این درمانگران می توانید روی نام آنها کلیک نمایید. 

0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop

    فراتاک برای تسهیل ارائه خدمات برای هموطنان عزیز داخل ایران امکان پرداخت ریالی ایجاد کرده است. برای استفاده از خدمات لطفا فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.